problém s aktualizací

Vše o navigacích značky TomTom
Odpovědět
vasekherda
Příspěvky: 4
Registrován: 23.11.2020, 9:16

problém s aktualizací

Příspěvek: # 58872Příspěvek vasekherda

Zdravím.
Snažím se aktualizovat mapu na TomTom Start 25 pomocí My Drive (měl bych mít instalovanou nejnovější verzi). Vždy to po několika pokusech to šlo a mapa se aktualizovala. Nyní jsem to zkoušel už více než 10x. Mapa se vždy začne aktualizovat, naběhne nějaký procentuální progres a po nějaké době aplikace nahlásí chybu s tím že zařízení nekomunikuje. Kde může být problém? Může v tom dělat neplechu firewall? Díky za info. Vašek
Uživatelský avatar
Szantus
Příspěvky: 30
Registrován: 29.1.2008, 21:01
Bydliště: Nedaleko Lipnice nad Sázavou

Re: problém s aktualizací

Příspěvek: # 58878Příspěvek Szantus

Ahoj, zkus odinstalovat aplikaci MyDrive a odstranit její "dočasné" soubory - ve Windows 10 - odstranit složku TomTom v ProgramData (dá se tam dostat přes zobrazení skrytých souborů, nebo dát vyhledat %localappdata% ), dále odstranit obsah složky Temp: klikni na ikonu systému Windows které se nachází vlevo dole a po sléze hned začněte psát %temp% a zmáčkni klávesu Enter. Zobrazí se obsah složky 'Temp'. Označ zde všechny soubory a složky a odstraň je. Pokud systém nahlásí, že daný soubor nebo složku nelze smazat, klikni na Přeskočit.
Restartovat PC a provést novou instalaci poslední verze MyDrive, použít ORIGINÁLNÍ kabel dodaný s navigací a už to pofrčí...
TomTom ONE (V.4), TomTom Go 610 a Garmin eTrex 30 se stále aktuálními podklady . . .
synonymus
Příspěvky: 3
Registrován: 9.4.2019, 18:27

Re: problém s aktualizací

Příspěvek: # 58891Příspěvek synonymus

Zdarec, v PC vůbec nepoužívám žádný program na TomToma, píchnu ju do USB portu, na internetu se přihlásím na MyDrive kliknu na mé registrované zařízení a označím mapy, které mají být nainstalovány a přes navigaci v menu systém, aktualizace spustím aktualizaci
pavel.p
Příspěvky: 31
Registrován: 19.9.2008, 8:51

Re: problém s aktualizací

Příspěvek: # 58962Příspěvek pavel.p

To je sice hezký, že jde takto spustit aktualizace, jenže když se to v průběhu aktualizace zbourá, hlásí že nemá mapu a skoro se to nedá spustit. Sedím u toho už asi tři hodiny a periodicky se odpojuje od sítě ať USB nebo wifi a pořád to hlásí chyba, není síť a není mapa, pak se to stahování zas obnoví. Kopil jsem tomtoma protože mně nasrali u Garmina, že poslední mapa taky nešla aktualizovat a asi jsem si moc nepomohl. Špárat se v TMP. souborech a leckde jinde sice dokážu, ale tak přece už jsme trochu dál od toho pravěku, kdy se windows pucovaly ručně. Ten jejich slavnej Mydrive conenct si taky dělá co chce, furt něco hledá a nenachází. Už jsem si poměrně dlouho žádný HW nekupoval, ale že vstoupím do takovýho marastu mě fakt nenapadlo.
Jaroslav1992
Příspěvky: 1
Registrován: 15.10.2024, 19:27

Re: problém s aktualizací

Příspěvek: # 61126Příspěvek Jaroslav1992

pavel.p píše:
24.11.2023, 19:50
To je sice hezký, že jde takto spustit aktualizace, jenže když se to v průběhu aktualizace zbourá, hlásí že nemá mapu a skoro se to nedá spustit. Sedím u toho už asi tři hodiny a periodicky se odpojuje od sítě ať USB nebo wifi a pořád to hlásí chyba, není síť a není mapa, pak se to stahování zas obnoví. Kopil jsem tomtoma protože mně nasrali u Garmina, že poslední mapa taky nešla aktualizovat a asi jsem si moc nepomohl. Špárat se v TMP. souborech a leckde jinde sice dokážu, ale tak přece už jsme trochu dál od toho pravěku, kdy se windows pucovaly ručně. Ten jejich slavnej Mydrive conenct si taky dělá co chce, furt něco hledá a nenachází. Už jsem si poměrně dlouho žádný HW nekupoval, ale že vstoupím do takovýho marastu mě fakt nenapadlo.
Možná by stálo za to zkontrolovat, jestli máš nejnovější verzi MyDrive Connect, nebo zkusit jiný počítač pro aktualizaci. Také by pomohlo ověřit stabilitu připojení k internetu, protože to často dělá problémy.
Odpovědět