e-Trex Legend z Mountfieldu

Vše o software od společnosti Garmin.

Moderátor: freewall

e-Trex Legend z Mountfieldu

Příspěvekod petrku v 31.5.2007, 7:41

Jsem uplný laik a potřebuji poradit jestli se tato navigace dá použít i v autě. Mám tím na mysli jestli se dá určit cíl cesty a zda navigace navádí a ukazuje cestu. Případně prosím o vysvětlení jak pracuje a na její využití. Nějaké recenze jsem pročetl ale jako laik moc tomu nerozumím. Děkuji.
petrku
 
Příspěvky: 2
Registrován: 31.5.2007, 7:33

Re: e-Trex Legend z Mountfieldu

Příspěvekod freewall v 31.5.2007, 8:25

Jak se rika "Vsechno jde, akorat male deti se nosi".... ikdyz zde to az tak moc neplati. Pokud vim, je v tom nainstalovana nejaka ceska TOPO 50 - coz je topograficka mapa pro turistiku v prirode, nevim v jakem detailu, kvuli male pameti, lze dohrat navic vzdy jen nejakou vybranou oblast. Otazkou zustava citlivost pristroje, neni hlasova navigace atd. atd., treba by me ubijela silena doba, nez masinka nabehne.

Vylozene pro auta mas autonavigace nebo lze vyuzit nejake PDA s odpovidajicim softem. Staci, kdyz na netu se mrknes na screenshoty etrexu a jinych navigaci a musis videt rozdily, venuj trosku casu googlu - najdes spoustu recenzi a hodnoceni

Zkus se podivat sem :http://www.horydoly.cz/vypsat.php?id=7789
nebo sem http://navigovat.mobilmania.cz/testynavigaci/
Sygic, TT One mobile
v Huawei Ascend Mate 7 Android 6.0 MM
Uživatelský avatar
freewall
 
Příspěvky: 1861
Registrován: 3.2.2007, 19:39
Bydliště: od Kladna

Re: e-Trex Legend z Mountfieldu

Příspěvekod pevas v 31.5.2007, 8:48

Mám taky jedno jak se říká:
"Nejsem dost bohatý na to, abych si mohl kupovat levné věci" :(