Mě z tomtom poslali toto:
Dobrý den,
Velice Vám děkujeme za Vaši zprávu pro oddělení zákaznické podpory TomTom.
Prosím aby jste zařízení připojil k počítači. Vyzálohoval pomocí TomTom Home. Potom vypnul TomTom Home a otevřel si tento počítač a tomtom si otevřel jako disk. Zde budete mít složky a soubory. Tyto složky a soubory si prosím zkopírujte pro jistotu ješte jednou na Váš pevný disk. Nyní prosím smažte všechny soubory na vyměnitelném disku. Soubory ve složkách ani složky NEMAŽTE!!!! Nyní si stáhněte tento soubor.
http://download.tomtom.com/sweet/navcor ... ore-GO.cab
Tento soubor rozbalte pomocí raru nebo winzipu.
Pokud nemáte v pc winrar winzip ani jiný software, kterým by jste soubor mohli rozbalit můžete sis jej stáhnout zde:
http://www.stahuj.centrum.cz/utility_a_ ... e/alzip/?g[hledano]=zip&g[oz]=6.7
Soubory a složky, které se Vám rozbalí vložte přímo na root Vaší navigace. Navigaci odpojte od PC a zapněte. Nyní by již vše mělo fungovat v pořádku.
Pokud Vám daný odkaz nefunguje postupujte prosím následovně: zapněte si prosím internetový prohlížeč a zadejte stánku http://www.tomtom.com, pokud nejte přihlášení prosím přihlašte se (nahoře vpravo). Jakmile jste přihlášení prosím klikněte na Muj TomTom. Na další straně, která se Vám objevila prosím klikněte nalevo na Má podpora a poté na Má historie dotazů. Poté klepněte na předmět dotazu, který chcete aktualizovat. Poté dejte aktualizovat dotaz.
S přátelským pozdravem
Tým zákaznické podpory TomTom
Vše jsem udělal situace stejná. Takže jsem zvědavý co bude dále...