![Blázen :blazen:](./images/smilies/icon_blazen.gif)
Aktualizace map s využitím záruky nejnovějších map přes TT Home je podle mě pouze blábol, chtějí to mít pod kontrolou a tak Vám nezbude než kontaktovat přímo TT Podporu, nejlépe na tel. 239000491.
Pak se teprve začne něco dít.
Dobry den,
pro zadost zaruku nejnovejsich map potrebuji nasledujici informace,
Duvod zadosti : (print screen hlaseni chyby TTHome pri pouziti zaruky nejnovejsich map ve formati JPG)
Doklad o zakoupeni zarizeni : (doklad ve formatu PDF nebo JPG s jasne citelnym datem zakoupeni)
Nazev mapy: (aktualne nainstalovane v zarizeni)
Verze mapy: (pripojte zarizeni k PC spuste TTHome zobrazit obsah meho zarizeni (GO / ONE)otevrit v seznamu ikonu mapa pote tuknete na vice informaci zde prosim udelat print screen )
Seriove cislo : (ze spodu zarizeni pod carovym kodem cislo ve formatu X00000X00000)
Kod produktu:( najdete v zarizeni na displeji tuknete prosim na stupnici signalu satelitu,pote do pole verze aplikace,na plose je Kod zarizeni 10mistny kod)
Prosim pro odeslani odpovedi pouzijte vyse uvedeny odkaz chcete-li aktualizovat svuj dotaz z naseho serveru podpory klepnete zde.
prosim aby jste se na http://www.tomtom.com zalogoval pomoci vasi e-mail adresy a hesla,
pote prosim tuknete na Muj TomTom a v zalozce Ma historie dotazu,
prosim tuknout na predmet u referencniho cisla,
zde se Vam otevre text dotazu pote prosim tuknout na "aktualizovat dotaz,
kde v poli blika kurzor prosim vlozit informace o ktere vas zadam ,
nakonec staci tuknout na "odeslat aktualizaci dotazu"
S pratelskym pozdravem,
Tym zakaznicke podpory TomTom