Tak se nám to blíží , venku na fórech se už objevily mapy 920, takže TT je už někde musí distribuovat...
A navíc prý někde píší, že má TT přetížené servery, ale mně to normálně poskytlo aktualizaci, takže zde nic přetíženého není.
V srpnu jsme je stahovali od 20.8. ráno...Tak uvidíme...už se těším, co bude nového a opraveného...
Safra to to uteklo. Ja jsem hlavně zvědavý, kdy bude v Tomtom zanesená Blanka a kdy se skutečně otevře. Mohli by jí tam už zanést teďka a pak si jí kdyžtak otevřeme, aby to nedopadlo jako u Strahovského tunelu! Tam to bylo opravdu až k pláči, ta neschopnost!
Dnes 19.11.2013 stažena nová mapa. Budeme zkoumat, co se změnilo....Starhovský tunel, všechny nájezdy do tunelů, Trojský most a rampy k němu...Vše zakresleno a uzavřeno, takže pak nebude problém otevřít...paráda
To jsem ještě nezkoušel, ale na navigovat.cz už to někdo psal. Prý se ale dá hledat zase podle čísel popisných. Je vidět, že si holanďani nejsou schopni poradit s tím, že máme dvě čísla. A evidentně si nenechali od nikoho vysvětlit, význam těchto dvou čísel. Že ve velkých městech se více využívají orientační čísla, a v malých popisná, protože tam orientační nejsou. Z toho asi vycházeli při tomto řešení. Vyhodnotili, že když popisná čísla jsou všude, tak bude asi lepší používat jen popisná čísla...
Potíže firmy TOMTOM,
z kterých se rekrutují výrazné problémy popsané zde i na navigovat.cz v různých vláknech spočívají pouze v jednom jediném:
NEKOMUNIKACE S ČESKÝMI ZÁKAZNÍKY, NEREAKCE NA POŽADAVKY, NA DOTAZY, NA UPOZORNĚNÍ...
Pokud by firma více komunikovala, pokud by měla proaktivní, funkční a komunikativní HELPdesk, pokud by Uměla udělat analýzu toho, co po Helpu zákazníci požadují, na co se dotazují, na co upozorňují, měla by jasno a mohla by fungovat.
Firma si na českém trhu velmi úspěšně kope hrob - srovnej, co uměly navigace TOMTOM před třemi-čtyřmi-pěti lety a srovnej, co jakože "umí" dnes - a to je cena v některých případech dvoj až trojnásobná.
Firma se odklonila od zákazníka, prosazuje jakousi svou tezi, která se ale jeví jako zběsilý úprk zpět.
Dnes, v době tabletů, mobilů, kdy navigace coby jednoúčelově použitelné zařízení jen těžce nejširší veřejnosti dokazuje své opodstatnění na trhu by měla být firma vysoce aktivní v naslouchání zákazníkovi - možná jinde v Evropě, kde mají platy za práci poněkud jinde se na to tak netlačí, ale já prostě nedám 2/3 měsíčního platu za navigaci, která neumí ani to, co v roce 2007-8 uměla ONE XL první generace, v té době za 2499,- Kč.
A také z výše uvedených důvodů firma nechápe, že v ČR existují "nějaká" čísla, a jak je vidno, navigovat na adresu TOMTOM dnes v nové verzi mapy v podstatě "neumí" nebo umí, ale jen podmíněně - pro uživatele další problém, který je nutno "nějak obejít", aby navigace byla použitelná...
O tom to je....
zdraví Tonny, Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Gebiči, Gumajzi...nejste sami Akorát jsem neměl čas ještě to stáhnout, až večer.....i jsem si předplatil na další rok a dokonce i za "velmi problematické" Live služby....no jo, jsem ovce asi.
TomTom GO LIVE 1005 World, Navcore 12.071.1370596.74(0) (2092, 12.9.2013) OS 1344689, Mapa 'Europe' v935.5757,8/2014