Nový navcore 9.4
Re: Nový navcore 9.4
No to je otazka, zda to v ramci zlevneni vyroby krabicka "sedmicky" cirou "nahodou" neumi a je to blokovano jen softwareove. Pripadne, pokud snimace pohyby v krabicce nejsou, tak zda se to nejak napul nezobrazovalo pouzitim "jineho" navcore.
Ale me by zajimala fukcnost EPT s novym navcore u 930T. V aute mam bohuzel z technickych duvodu snizenou uroven GPS signalu (na prijimaci je zjevne aktivni AGC ) a EPT by bylo elegantnejsi reseni, nez venkovni antena. O tunelech nemluve.
Ale me by zajimala fukcnost EPT s novym navcore u 930T. V aute mam bohuzel z technickych duvodu snizenou uroven GPS signalu (na prijimaci je zjevne aktivni AGC ) a EPT by bylo elegantnejsi reseni, nez venkovni antena. O tunelech nemluve.
TomTom GO 930T, NC 9.510, mapa Central Europe, RDS-TMC, 2x Brodit + ProClip
Xiaomi MI2S + app. Be On Road, Aponia, Waze
MS Windows 7 prof. 64bit, Opera 32
Xiaomi MI2S + app. Be On Road, Aponia, Waze
MS Windows 7 prof. 64bit, Opera 32
- Jirásek
- Příspěvky: 2963
- Registrován: 25.11.2006, 15:31
- Bydliště: matička stověžatá Praha, destinace Suchdol
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový navcore 9.4
Snímače pro EPT (G-senzor) měly jen navi nejvyšší řady - 9xx. Ani nové navi Go 100x a pod. je nemají. Některé NC (již si ani omylem nepamatuji jaká verze) pro nižší řady uměly po nějaký "krátký" čas dopočítávat polohu při výpadku signálu (zšedivění obrazovky) z poslední aktuální rychlosti. Pamatuji se, že na GO 730 mi to bylo schopno "dopočítat" pohyb skoro v celém Těšnovském tunelu. Letenský to zvládlo tak do půlky. Ale když mi vypadl signál třeba v Divadelní a já musel pro zácpu (nikoliv fyziologickou, ale automobilovou) zastavit, dle navi jsem pokračoval dále. Pro širší plénum, jedná se o lokality v Praze.
TomTom GO 1005T;Garmin eTrex Vista HCx; Samsung Galaxy3; PC: Win7, Win8, Android
Re: Nový navcore 9.4
Přesně tak, tohle uměla i PDA aplikace TT Navigator 7.
TomTom GO 930T, NC 9.510, mapa Central Europe, RDS-TMC, 2x Brodit + ProClip
Xiaomi MI2S + app. Be On Road, Aponia, Waze
MS Windows 7 prof. 64bit, Opera 32
Xiaomi MI2S + app. Be On Road, Aponia, Waze
MS Windows 7 prof. 64bit, Opera 32
Re: Nový navcore 9.4
Jednoduše by měl EPT vyzkoušet někdo další s 930, která to hardwarově podporuje (např. vrána). Jak jsem psal, mně to po přechodu na 9.4 fungovat přestalo, přičemž je známo, že EPT se chová někdy nevyzpytatelně i kus od kusu. Ztráta EPT sice není žádná katastrofa, ale čas od času jsem EPT využil, hlavně v Rakousku, kde jsou časté křižovatky v tunelech resp. na dlouhých krytých úsecích nových dálnic.
TT 930, NC 9.510, mapa záp. a stř. Evropa 9.30
Re: Nový navcore 9.4
A také ve Švýcarsku, tam je to samý tunel, a hned za tunelem mimoúrovňové křížení...
Re: Nový navcore 9.4
Já to vyzkouším tak možná do 14 dnů, pak dám okamžitě vědět. Musím nejprve provést výměnu baterie a počkat na výplatu. Třeba se do té doby přihlásí někdo další...
TomTom GO 930T, NC 9.510, mapa Central Europe, RDS-TMC, 2x Brodit + ProClip
Xiaomi MI2S + app. Be On Road, Aponia, Waze
MS Windows 7 prof. 64bit, Opera 32
Xiaomi MI2S + app. Be On Road, Aponia, Waze
MS Windows 7 prof. 64bit, Opera 32
Re: Nový navcore 9.4
Tak to potvrzuji. Včera Letenský tunel, moje navi 730 se zasekla... Takže TT udělal další krok do historie
TT 730T navcore 9.510 mapa Europe 925.5412
Re: Nový navcore 9.4
Já vám nevím ...aktualizoval jsem na novou mapu i navcore 9.4 a ekonomickou trasu tam mám.......
Ne že bych jí zrovna potřeboval...stejně jezdím defaultně na nejrychlejší.
Ne že bych jí zrovna potřeboval...stejně jezdím defaultně na nejrychlejší.
Tomtom GO 610 Lifetime traffic via smartfone v9.70
VW T5 2.5TDi 96kW,6kv.
VW T5 2.5TDi 96kW,6kv.
Re: Nový navcore 9.4
Když dáš přepočítat alternativu a zvolíš znovu nejrychlejší, obvykle dostaneš tu ekonomickou. Je samozřejmě potřeba to pořádně prohlídnout a taky se podívat na porovnání km a času. Ale funguje to.
TomTom GO 930T, NC 9.510, mapa Central Europe, RDS-TMC, 2x Brodit + ProClip
Xiaomi MI2S + app. Be On Road, Aponia, Waze
MS Windows 7 prof. 64bit, Opera 32
Xiaomi MI2S + app. Be On Road, Aponia, Waze
MS Windows 7 prof. 64bit, Opera 32
Re: Nový navcore 9.4
Ale Čeldo, ty máš 750tku, my ne, takže tam nemůžeme mít ekonomickou trasu, víš ??? Je vidět, že pro ty nižší je ten devítkovej soft trochu očesanej...
A pro tebe vráno : To je pravda jen u kratších cest. Kdyžta cesta je delší (cca 200 km), tak se ty trasy už začínají lišit...Ale ne o moc...
Ale samozřejmě záleží na tom, co je mezi bodem A a B za silnice. Protože je-li tam jen dálnice, jede po dálnici obě trasy, někdy i všechny tři, je-li ta dálnice také nejkratší...
A pro tebe vráno : To je pravda jen u kratších cest. Kdyžta cesta je delší (cca 200 km), tak se ty trasy už začínají lišit...Ale ne o moc...
Ale samozřejmě záleží na tom, co je mezi bodem A a B za silnice. Protože je-li tam jen dálnice, jede po dálnici obě trasy, někdy i všechny tři, je-li ta dálnice také nejkratší...
Re: Nový navcore 9.4
Vždyť to píšu, že je potřeba se kouknout, co vlastně TT vymyslel . Ale to je potřeba pokaždé a nejen u TT, kdo to neudělá, tak se pak mnohdy velmi diví.
Ostatně zatím to na mě dělá dojem (kdyžtak mě opravte), že u jednotlivých řad nový navcore nepřináší žádné nové funkce (jako např. Ekonomickou trasu u modelů, kde před tím nebyla), ale dojde zřejmě jen k úpravě ovládacího prostředí a možná ke zrychlení reakcí přístroje a možná i ke zrychlení výpočtu trasy díky vylepšeným algoritmům. Ostatně nic víc bych ani nepožadoval, hlavně aby fungovalo vše ,co fungovat má (EPT, samočinné řízení úrovní hlasitosti a podsvětlení, atd.).
Ostatně zatím to na mě dělá dojem (kdyžtak mě opravte), že u jednotlivých řad nový navcore nepřináší žádné nové funkce (jako např. Ekonomickou trasu u modelů, kde před tím nebyla), ale dojde zřejmě jen k úpravě ovládacího prostředí a možná ke zrychlení reakcí přístroje a možná i ke zrychlení výpočtu trasy díky vylepšeným algoritmům. Ostatně nic víc bych ani nepožadoval, hlavně aby fungovalo vše ,co fungovat má (EPT, samočinné řízení úrovní hlasitosti a podsvětlení, atd.).
TomTom GO 930T, NC 9.510, mapa Central Europe, RDS-TMC, 2x Brodit + ProClip
Xiaomi MI2S + app. Be On Road, Aponia, Waze
MS Windows 7 prof. 64bit, Opera 32
Xiaomi MI2S + app. Be On Road, Aponia, Waze
MS Windows 7 prof. 64bit, Opera 32
Re: Nový navcore 9.4
Hlasitost funguje, podsvětlení také, a u tvé 930 by mělo EPT fungovat normálně...
Re: Nový navcore 9.4
No vidíš Gumajz,to mě nenapadlo....!!!! Ale novej navcore je lepší...sice se navi už po připojení ke stojánku sama nezapne,ale je podstatně rychlejší a má to lepší barvy.
Tomtom GO 610 Lifetime traffic via smartfone v9.70
VW T5 2.5TDi 96kW,6kv.
VW T5 2.5TDi 96kW,6kv.
- Jirásek
- Příspěvky: 2963
- Registrován: 25.11.2006, 15:31
- Bydliště: matička stověžatá Praha, destinace Suchdol
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový navcore 9.4
A proč by asi přinášeli nové funkce do starších navigací?? Vždyť to by bylo z hlediska marketingu kontraproduktivní. To by nemuseli vyrábět nové navigace. Účelem je především opravení chyb a drobná zlepšení v rámci daného HW + případná podpora nových map. Chceš-li nové funkce, kup nový přístroj - to je zcela logická argumentace každého výrobce.vrána píše:Ostatně zatím to na mě dělá dojem (kdyžtak mě opravte), že u jednotlivých řad nový navcore nepřináší žádné nové funkce (jako např. Ekonomickou trasu u modelů, kde před tím nebyla), ale dojde zřejmě jen k úpravě ovládacího prostředí a možná ke zrychlení reakcí přístroje a možná i ke zrychlení výpočtu trasy díky vylepšeným algoritmům. Ostatně nic víc bych ani nepožadoval, hlavně aby fungovalo vše ,co fungovat má (EPT, samočinné řízení úrovní hlasitosti a podsvětlení, atd.).
TomTom GO 1005T;Garmin eTrex Vista HCx; Samsung Galaxy3; PC: Win7, Win8, Android
Re: Nový navcore 9.4
EPT funguje.
Tak dnes mi na 930 s novým NC9.4 začalo EPT fungovat, i když po upgrade z 8.341 nějakou dobu nefungovalo. Pravděpodobně je to tím, že se smazala kalibrační data a nová automatická kalibrace nějaký čas trvá. Dle návodu musí auto 5 sekund stát a pak se hned asi 1 minutu pohybovat stejnou rychlostí rovným směrem (tuto situaci jsem nasimuloval).
Takže když to shrnu, žádné nové funkce přechodem na nový navcore nepřibyly, ale naštěstí ani neubyly, což je myslím v zásadě důvod k radosti.
Navíc jsem subjektivně přesvědčen, že s novým navcore je rychlejší vykrelování mapy a nepatrně i ovládání, navíc jsem nezaznamenal žádné restarty po spuštění, kterými trpěla moje 930 s 8.341 a posledními mapami (vysvětloval jsem si to velkým počtem kategorií POI, které tam mám). Z toho usuzuji, že 9.4 je lépe optimalizovaná na práci s novými mapami.
Tak dnes mi na 930 s novým NC9.4 začalo EPT fungovat, i když po upgrade z 8.341 nějakou dobu nefungovalo. Pravděpodobně je to tím, že se smazala kalibrační data a nová automatická kalibrace nějaký čas trvá. Dle návodu musí auto 5 sekund stát a pak se hned asi 1 minutu pohybovat stejnou rychlostí rovným směrem (tuto situaci jsem nasimuloval).
Takže když to shrnu, žádné nové funkce přechodem na nový navcore nepřibyly, ale naštěstí ani neubyly, což je myslím v zásadě důvod k radosti.
Navíc jsem subjektivně přesvědčen, že s novým navcore je rychlejší vykrelování mapy a nepatrně i ovládání, navíc jsem nezaznamenal žádné restarty po spuštění, kterými trpěla moje 930 s 8.341 a posledními mapami (vysvětloval jsem si to velkým počtem kategorií POI, které tam mám). Z toho usuzuji, že 9.4 je lépe optimalizovaná na práci s novými mapami.
TT 930, NC 9.510, mapa záp. a stř. Evropa 9.30