No nevím jakej odborník TT se proháněl po vlastech českých,ale co mne zarazilo je křížení E55 Liberecká - Kbelská (sjezd z dálnice) - Veselská..Ta provizorně vytvořená objížďka stavby je tam zakreslená jako klasickej sjezd/nájezd. Co tedy ale oceňuji je rychlost zanesení do map. Když si ale vezmu dodělanej kruháč v Sebuzíně - UL (na kterej se se smilováním čekalo),že tam třeba není.....Nevim,nevim. Takže počítám,až se dostaví to přemostění Veselské vyjdou nové mapy
Mapa - Central Europe 875.3613
Přílohy
dump951943748.jpg (59.41 KiB) Zobrazeno 5366 x
☆ Samsung Galaxy S III mini GT-I8190N ☆ ☆ Lenovo IdeaTab A8-50 G3 ☆
Tomu nevěř. Toto křížení má plánované dokončení červenec 2012. Do té doby nejméně tři mapy. Už to na navigovat.cz Gallen psal, že budou v mapách postupně zanášet vývoj té stavby aby to korespondovalo s dokončením.
Obchvat Líbeznic by byl v mapě také, kdyby nedošlo k rozhodnutí vlády o zastavení silničních staveb kvůli nedostatku financí. Takže se rozhodlo, že obchvat v mapě nebude, protože se na něm skoro půl roku vůbec nedělalo. A poté, co se rozhodlo, že v mapě nebude, se tam najednou objevili lidi, auta a obchvat se dokončil a otevřel na začátku srpna, i když před zastavením stavby byl plán listopad 2011. To ještě nemluvím o tom, že měl stát už před dvěma lety....
Buďme rádi, že tam tuto provizorní část křížení Veselské zanesli tak, jak skutečně vypadá, protože tam spousta lidí zmatkuje. Takhle je relativní šance, že to nebude tak hrozné...
Tak poznatky z nove mapy, co se tyka pokryti zatim super... Ale co me opravdu stve je ukazovani obrazku v Praze!! Napriklad najizdeni na JS, to ukaze obrazek a pokud je clovek neznaly Praze a nezna to, vubec nevi kam jet. To je asi velke minus, jinak konecne regulerne strahovsky tunel... Zitra pojedu do Tabora a zpet, tak jsem zvedavej, ale tam nema co zkazit, snad...
Naposledy upravil(a) Gebič dne 19.8.2011, 9:18, celkem upraveno 1 x.
Nevim jestli se ty obrazky daji nekde v prednastaveni vypnout, ale rozhodne staci tuknout na displej jestlize je zobrazeny, ihned zmizne a prepne se do normalniho navigovani.
TomTom GO 600 | aplikace: 15.301 | mapa: Europe v951.6592 (05/2015) TomTom Rider 400 | aplikace: 15.302 | mapa: Europe v950.6566 (05/2015) Tomtom GO 730 Traffic + SDHC A-Data 4GB class 6 | aplikace: 9.510; boot: 5.5259 | mapa: Europe v. 910.4892
jj to vim, ale v Praze je to obtezujici.... Jinak samozrejme ja Prahu znam, tak mi to nevadi, ale ty co Prahu neznaji a jezdi jen podle navi, nebudou stastny...
Naposledy upravil(a) Gebič dne 19.8.2011, 9:18, celkem upraveno 1 x.
To je fakt,s tou Veselskou mas Gumajzy pravdu.Kdo to nezna zazmatkuje,presto ze se da kousek dal od puvodniho sjezdu sjet.Ale to jsou ty mistni speciality..Mame je i u nas :-)To je fakt,s tou Veselskou mas Gumajzy pravdu.Kdo to nezna zazmatkuje,presto ze se da kousek dal od puvodniho sjezdu sjet.Ale to jsou ty mistni speciality..Mame je i u nas
☆ Samsung Galaxy S III mini GT-I8190N ☆ ☆ Lenovo IdeaTab A8-50 G3 ☆
Koukám že rychlostní limity,názvy ulic... jsou zase všelijake takže navigovaní není přesné...zatím stale zustavam u 865 ale nevím co soudruzy v TT vyvadějí že to takle podělali...
TT One 30 series
NC 9.053
Mapy DE_AT_CH_and_Eastern_Europe_880.3810
Jen blázen by se spoléhal na rychlostní limity v navigaci. Rychlostní limit je jedna z veličin, která se může dynamicky měnit podle místních úprav, třeba několikrát do roka. Což výrobce map není schopen podchytit.
Názvy ulic jsem nezaznamenal nějaké divné. Ale třeba jsem měl štěstí.
Co je to přesné navigování? Navigace spolehlivě dovede tam, kam ji majitel určí, pokud po ní nechce nesmysl, jako třeba doprostřed lesa na kozí stezku. Jo a taky hodně záleží na parametrech plánování. Ale to už se tu rozebíralo snad milionkrát.
TomTom 910 Go, 930 GO aplikace 9.465, Europe 905.4754
TyTN II Kaiser, Western_and_Central_Europe_v.8.55.xxxx
Já hlásím zatím spokojenost....Rychlostní limity se v čechách mění podle nálady zastupitelstev ve městech a obcích, takže není potřeba komentovat. Takže souhlas s gebičem atd...Stačí jen si vzpomenout na jejich slavné snížení rychlosti kvůli hluku. Je to levnější naž udělat jakoukoliv protihlukovou stěnu. Navíc to může přinést penízky do kasy za vybrané pokuty od řidičů, kteří si té značky nevšimli...
A názvy jsou v pohodě, většina starých chyb odstraněna.....
rychlostní limity jsou celkem dost duležite, ne na to aby te to upozornilo kolik kde maš jet to samozřejmě dle předpisu v danem mistě,ale na čas,vyhodnoceni nejrychlejši trasy apod. je to duležite....
pokud je silnice kde se dá jet 90 a na mape je usek že mužes jet 50 tak te navigace muže hnat jinou cestou a už zkresluje planovanou cestu.
TT One 30 series
NC 9.053
Mapy DE_AT_CH_and_Eastern_Europe_880.3810