Pomalá jízda "opatrných", fenomén dneška...
Re: Pomalá jízda "opatrných", fenomén dneška...
Pánové,
souhlas se všemi, postupně jsme pojmenovali spoustu případů, kdy je naprosto zbytečně pomalý provoz, který je příčinou dalších konfliktních situací.
Osobně rozumím těm, kteří z různých důvodů pomalu jet musí - náklad, cestující s nevolností, porucha, bloudí, atd - to chápu a nepovažuji to za BEZDŮVODNĚ pomalou jízdu - protože důvod má!
Jde mi prioritně o situaci, kdy na dobré silnici za dobrých podmínek někdo jede zbytečně tak, že je za ním kolona a přitom se rychlost jízdy zdaleka neblíží rychlostnímu limitu - policie to není ochotna řešit...
Je mi jasné, že důchodce pojede 60 a nezrychlí, ani kdyby za nim bylo 100 aut, které zbytečně brzdí!!!
Ale proč jej policista na 3 minuty nazsatví a nenechá kolonu projet?
Jinak řečeno, které přestupky policie musí trestat a které musí tolerovat???
Přijde mi, že represe se ubírá jen jedním směremn, vybrat co nejvíc pokut za cenu nejmenších potíží.
Dokázat někomu, že někdo jede bezdůvodně pomalu je složitější, než vybrat pokutu za 58 km na padesátce.
JAk se zdá, policisté se k tomu tady nijak více nevyjádří, takže asi nezbude, než se zeptat někde na ministerstvu....
souhlas se všemi, postupně jsme pojmenovali spoustu případů, kdy je naprosto zbytečně pomalý provoz, který je příčinou dalších konfliktních situací.
Osobně rozumím těm, kteří z různých důvodů pomalu jet musí - náklad, cestující s nevolností, porucha, bloudí, atd - to chápu a nepovažuji to za BEZDŮVODNĚ pomalou jízdu - protože důvod má!
Jde mi prioritně o situaci, kdy na dobré silnici za dobrých podmínek někdo jede zbytečně tak, že je za ním kolona a přitom se rychlost jízdy zdaleka neblíží rychlostnímu limitu - policie to není ochotna řešit...
Je mi jasné, že důchodce pojede 60 a nezrychlí, ani kdyby za nim bylo 100 aut, které zbytečně brzdí!!!
Ale proč jej policista na 3 minuty nazsatví a nenechá kolonu projet?
Jinak řečeno, které přestupky policie musí trestat a které musí tolerovat???
Přijde mi, že represe se ubírá jen jedním směremn, vybrat co nejvíc pokut za cenu nejmenších potíží.
Dokázat někomu, že někdo jede bezdůvodně pomalu je složitější, než vybrat pokutu za 58 km na padesátce.
JAk se zdá, policisté se k tomu tady nijak více nevyjádří, takže asi nezbude, než se zeptat někde na ministerstvu....
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Re: Pomalá jízda "opatrných", fenomén dneška...
Proč má všechno řešit policie?
Ty jsi seděl v tom prvním autě a víš, proč jel tak pomalu?
Já ne. A už jsem tu situace, jak popisuješ několikrát prožil. A několikrát pěnil.
Jenže. Pak zjistím, že jsem sám brzda - jednou děti řvou a tak zvolním a zjišťujeme, co se děje, jindy přes HF v autě telefonuji a opět zvolním. A pak je za mnou kolona.
Nešlo by přidat víc tolerance a pochopení a ubrat trochu adrenalinu a nervozity?
Ty jsi seděl v tom prvním autě a víš, proč jel tak pomalu?
Já ne. A už jsem tu situace, jak popisuješ několikrát prožil. A několikrát pěnil.
Jenže. Pak zjistím, že jsem sám brzda - jednou děti řvou a tak zvolním a zjišťujeme, co se děje, jindy přes HF v autě telefonuji a opět zvolním. A pak je za mnou kolona.
Nešlo by přidat víc tolerance a pochopení a ubrat trochu adrenalinu a nervozity?
Garmin nüvi 3790T - minulost
Garmin nüvi 765T - minulost
Garmin nüvi 765T - minulost
Re: Pomalá jízda "opatrných", fenomén dneška...
Četl jsi celé tema?
Řeč byla např. o tom, že v úseku Uh. Brod až do Luhačovic jel důchodce vědomě po středové čáře, jel pomalu, na troubení řidičů v koloně neragoval, neumožnil předjetí.
Ale je zbytečné to vysvětlovat, když jsi nepochopil, že jedná o zdržování silničního provozu a že na toto policie nereaguje.
Jsem ochoten tolerovat řidiče, který z objektivního důvodu jede pomaleji, než je obvyklé /veze starého člověka, dítě, má na klíně dort/ a tento řidič občas hodí pravý blinkr - zpomalí, předjeď.
Nejsem ochoten tolerovat to, když někdo neumí, jede po středové čáře, vpravo má na auto a půl místo, vědomě brzdí, vidí za sebou kolonu /nebo nechce vidět/, neumožní předjetí a jede si svých 60 tam, kde by ostatní jeli 90.
Viz cituji předchozí :
"Jde mi prioritně o situaci, kdy na dobré silnici za dobrých podmínek někdo jede zbytečně tak, že je za ním kolona a přitom se rychlost jízdy zdaleka neblíží rychlostnímu limitu - policie to není ochotna řešit..."
TOTO bylo merito věci a toto považuji za bezohlednost.
Chapiš to????
Řeč byla např. o tom, že v úseku Uh. Brod až do Luhačovic jel důchodce vědomě po středové čáře, jel pomalu, na troubení řidičů v koloně neragoval, neumožnil předjetí.
Ale je zbytečné to vysvětlovat, když jsi nepochopil, že jedná o zdržování silničního provozu a že na toto policie nereaguje.
Jsem ochoten tolerovat řidiče, který z objektivního důvodu jede pomaleji, než je obvyklé /veze starého člověka, dítě, má na klíně dort/ a tento řidič občas hodí pravý blinkr - zpomalí, předjeď.
Nejsem ochoten tolerovat to, když někdo neumí, jede po středové čáře, vpravo má na auto a půl místo, vědomě brzdí, vidí za sebou kolonu /nebo nechce vidět/, neumožní předjetí a jede si svých 60 tam, kde by ostatní jeli 90.
Viz cituji předchozí :
"Jde mi prioritně o situaci, kdy na dobré silnici za dobrých podmínek někdo jede zbytečně tak, že je za ním kolona a přitom se rychlost jízdy zdaleka neblíží rychlostnímu limitu - policie to není ochotna řešit..."
TOTO bylo merito věci a toto považuji za bezohlednost.
Chapiš to????
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Re: Pomalá jízda "opatrných", fenomén dneška...
Včera jsem byl svědek toho, kdy polský kamion jel po silnici, kde je zákaz vjezdu nad 3,5 t, a jel 30km/h. Za ním osobák a Peugeot Boxer...
Pak se ho osobák pokusil kamion předjet. Ve chvíli, kdy byl těsně před zadními koly, tak kamion vyjel doprostřed silnice. Málem osobák smetl ze silnice. On prostě nechtěl aby ho někdo předjel. Bohužel u tohoto policie není, a obávám se, že by ani nic neudělala...Omlouvám se, že je to OT....
Pak se ho osobák pokusil kamion předjet. Ve chvíli, kdy byl těsně před zadními koly, tak kamion vyjel doprostřed silnice. Málem osobák smetl ze silnice. On prostě nechtěl aby ho někdo předjel. Bohužel u tohoto policie není, a obávám se, že by ani nic neudělala...Omlouvám se, že je to OT....
Naposledy upravil(a) Gumídek dne 6.12.2014, 10:59, celkem upraveno 1 x.
Re: Pomalá jízda "opatrných", fenomén dneška...
A teď něco, co OT není....když vezu něco, co mi brání v normální rychlosti jízdy, tak pouštím ostatní před sebe. Vezl jsem v létě z východních čech profesionální věci do školní kuchyně. Jeden velký konvektomat, a takový ten jako sporák. Byl toho plný Tranzit, a umožňovalo to tak rychlost 50km/h. Na každém možném místě jsem před sebe pouštěl ostatní řidiče. Protože vím, jak by mne samotného štvalo, když někdo blokuje ostatní....
Re: Pomalá jízda "opatrných", fenomén dneška...
Promiň, ale telefonování v autě jako argument absolutně neberu, i když to bylo přes HF a tolerovat to nehodlám. Zakázal bych to úplně, protože i přes HF to odvádí pozornost řidiče. Co ti brání někde zasatvit a můžeš vykecávat do aleluja.eidz píše:Proč má všechno řešit policie?
....Jenže. Pak zjistím, že jsem sám brzda - jednou děti řvou a tak zvolním a zjišťujeme, co se děje, jindy přes HF v autě telefonuji a opět zvolním. A pak je za mnou kolona.
Nešlo by přidat víc tolerance a pochopení a ubrat trochu adrenalinu a nervozity?
TomTom GO 1005T
Re: Pomalá jízda "opatrných", fenomén dneška...
To je ale zajímavé. HF bylo právě vymyšleno na to, aby tě nerušilo při jízdě to, že v ruce držíš mobil.
Telefonování přes HF je stejné jako rozhovor se spolujezdcem. V případě, že někoho ruší telefonování přes HF, tak by asi řídit neměl. Protože toho bude rušit už úplně všechno...takže zakážeme rádio, protože někoho by mohlo rušit i rádio.
Já mám HF ovládané plně hlasem, takže se ho nemusím rukou ani dotknout, ani se na telefon podívat....
A stejně tak mne neruší ani rozhovor se spolujezdcem.
V případě, že někdo zakáže HF, tak by ale měl také zakázat, aby spolujezdci mluvili. A vím jak to zařídit, při nastoupení povinně preventivně zalepit všem cestujícím pusu leukoplastí, aby v autě bylo totální ticho, a nad řidičem musí být umístěna cedule, že je zakázáno mluvit za jízdy s řidičem...
Telefonování přes HF je stejné jako rozhovor se spolujezdcem. V případě, že někoho ruší telefonování přes HF, tak by asi řídit neměl. Protože toho bude rušit už úplně všechno...takže zakážeme rádio, protože někoho by mohlo rušit i rádio.
Já mám HF ovládané plně hlasem, takže se ho nemusím rukou ani dotknout, ani se na telefon podívat....
A stejně tak mne neruší ani rozhovor se spolujezdcem.
V případě, že někdo zakáže HF, tak by ale měl také zakázat, aby spolujezdci mluvili. A vím jak to zařídit, při nastoupení povinně preventivně zalepit všem cestujícím pusu leukoplastí, aby v autě bylo totální ticho, a nad řidičem musí být umístěna cedule, že je zakázáno mluvit za jízdy s řidičem...
Re: Pomalá jízda "opatrných", fenomén dneška...
Ono to tak úplně není. Máš pravdu, že HF je sice povolené, není ale pravda že tě to neruší a neodvádí pozornost. Pokud ti hraje hudba, tak to vnímáš jen jako kulisu, nad kterou nemusíš přemýslet a mozek jí v případě potřeby odfiltruje, ale pokud s někým mluvíš, tak nad tím musíš přemýšlet a mozek musí přepínat mezi vyhodnocováním situace na silnici a hovorem. Nedávno o tom dávali dokument, kde to testovali. Řidiči napřed projížděli slalom mezi kužely bez rozhovoru, a pak mu do sluchátek dávali jednoduché početní příklady, na které odpovídal. Prokazatelně jeli podstatně hůř, nebo koktali při odpovědích, než když nemusel odpovídat. Testovali dokonce manažera, který byl vyhlášený tím, kolik umí řešit věcí současně a shořel jak papír. Sledování provozu totiž vyhodnocuje jiná část mozku, než řešení hovoru a mozek neumí spracovávat obojí současně, takže je musí přepínat. Říká se tomu multitasking jako u počítačů. Nevěřím, že když pojedeš v hustém provozu, kde musíš pořád sledovat vše, co se okolo tebe děje, můžeš klidně po telefonu řešit nějaké problémy. Proč je asi zákaz mluvení s řidičem třeba v autobusech?
TomTom GO 1005T
Re: Pomalá jízda "opatrných", fenomén dneška...
A debata je úplně jinde.
Telefonování v autě, bez držení telefonního přístroje je povoleno...
Stejně tak je povoleno poslouchat rádio, nebo mít v autě navigaci...
A existuje paragraf, který mluví o věnování se řízení.
Takže i když telefonuji /přes HF/, tak nebudu řešit např. investiční záměr firmy na kruháči, kde je nehoda a kde řeší provoz policajt, ale počkám si na rovný a bezpečný úsek silnice - jinými slovy, telefonuji tehdy, když neohrožuji ani sebe a ani ostatní.
HOWG...
Řeč je o tom, když někdo jede zbytečně pomalu tam, kde stav silnice, povětrnostní podmínky a provoz dovolují využívat daného rychlostního limitu a neumožní /!!!!!/ předjetí nebo předjetí aktivně brání. O tomto je debata.
A o tom, že policie sice trestá nepatrné překročení rychlosti, ale to, že je
VÝRAZNĚ NARUŠOVÁNA PLYNULOST PROVOZU
bezdůvodně pomalou jízdou, z které poté vznikají krizové situace nijak neřeší.
Nejde přímo o pokutování, ale o krátkdobé odstavení z provozu, v řádu minut, kdy kolona předjede a dál je to OK.
Podobně, jako když na chvíli zastaví kolona kombajnů a pak pokračuje.
Druhým fenoménem dnešní doby je jízda v levých pruzích, když je pravý pruh prázdný /a přitom není "hrbatý"/ - často, téměř denně narazím na blba, který jede v levém /nebo prostředním, tam kde pruh je/ a neuhne ani přes problikávání a troubení.
Pak se najde někdo, kdo nevydrží s nervama a předjíždí kolonu zprava a ejhle, nehoda, a kdo ji zavinil?
Jednoznačně ji vyprovokoval BLB jedoucí v levém pruhu, i když viníkem je ten, kdo předjížděl zprava.
No, a o vzájemném předjíždění kaminonů na D, kdy jeden jede 84 a druhý 85 km/h - to víme všichni a policie to opět neřeší - respektive na tento druh jízdy není paragraf.
On ten předjíždějící NIC NEPORUŠUJE!!!!
Zažil jsem mnohokrát, např. letos na D1 někde v oblasti před U devíti křížů ve sněru do Brna - polák a maďar, předjížděli se 4,5 minuty a ujeli jsme skoro 7 km, než uvolnili levý pruh - mám to na kameře!!!!
Ze strany policie mi chybí prevence, dohled, usměrňování provozu, fyzická přítomnost u silnice.
Policii nenajdu stát a monitorovat nebezpečnou zatáčku na horizontu s plnou čárou, kde se najde blb, který předjíždí.
Policie bude stát o 500 m déle ne rovném, bezpečném úseku, kde bude hlídat a brát pokuty za 75 km/h na sedumdesátce /trasa I/43 Brno - Svitavy, naprosto standardní postup policie/.
Nebo Městská policie - nemám sebemenší připomínku, když bude MP měřit třicítku u školy mezi sedmou a osmou ráno.
Ale měřit ze skrytého místa 50 m před cedulí Konec obce, kde nehrozí prakticky nic mi přijde jako plnit starostovi kasu.
Jezdím přes 35 let, prakticky denně, za tu dobu jsem zaplatil dvě pokuty - obě za stání, jednu v Praze, druhou v Kroměříži/ a za tu dobu mne policie zastavila celkem 5x. Takže v průměru pouze jednou za více než 7 let!
Z mého pohledu policie na silnici není, neexistuje, policii není vidět, nepůsobí preventivně, a i proto je stav a způsob jízdy v česku takový, jaký je.
To je můj psobní názor, podložený tím, co denně na silnicích vidím.
Telefonování v autě, bez držení telefonního přístroje je povoleno...
Stejně tak je povoleno poslouchat rádio, nebo mít v autě navigaci...
A existuje paragraf, který mluví o věnování se řízení.
Takže i když telefonuji /přes HF/, tak nebudu řešit např. investiční záměr firmy na kruháči, kde je nehoda a kde řeší provoz policajt, ale počkám si na rovný a bezpečný úsek silnice - jinými slovy, telefonuji tehdy, když neohrožuji ani sebe a ani ostatní.
HOWG...
Řeč je o tom, když někdo jede zbytečně pomalu tam, kde stav silnice, povětrnostní podmínky a provoz dovolují využívat daného rychlostního limitu a neumožní /!!!!!/ předjetí nebo předjetí aktivně brání. O tomto je debata.
A o tom, že policie sice trestá nepatrné překročení rychlosti, ale to, že je
VÝRAZNĚ NARUŠOVÁNA PLYNULOST PROVOZU
bezdůvodně pomalou jízdou, z které poté vznikají krizové situace nijak neřeší.
Nejde přímo o pokutování, ale o krátkdobé odstavení z provozu, v řádu minut, kdy kolona předjede a dál je to OK.
Podobně, jako když na chvíli zastaví kolona kombajnů a pak pokračuje.
Druhým fenoménem dnešní doby je jízda v levých pruzích, když je pravý pruh prázdný /a přitom není "hrbatý"/ - často, téměř denně narazím na blba, který jede v levém /nebo prostředním, tam kde pruh je/ a neuhne ani přes problikávání a troubení.
Pak se najde někdo, kdo nevydrží s nervama a předjíždí kolonu zprava a ejhle, nehoda, a kdo ji zavinil?
Jednoznačně ji vyprovokoval BLB jedoucí v levém pruhu, i když viníkem je ten, kdo předjížděl zprava.
No, a o vzájemném předjíždění kaminonů na D, kdy jeden jede 84 a druhý 85 km/h - to víme všichni a policie to opět neřeší - respektive na tento druh jízdy není paragraf.
On ten předjíždějící NIC NEPORUŠUJE!!!!
Zažil jsem mnohokrát, např. letos na D1 někde v oblasti před U devíti křížů ve sněru do Brna - polák a maďar, předjížděli se 4,5 minuty a ujeli jsme skoro 7 km, než uvolnili levý pruh - mám to na kameře!!!!
Ze strany policie mi chybí prevence, dohled, usměrňování provozu, fyzická přítomnost u silnice.
Policii nenajdu stát a monitorovat nebezpečnou zatáčku na horizontu s plnou čárou, kde se najde blb, který předjíždí.
Policie bude stát o 500 m déle ne rovném, bezpečném úseku, kde bude hlídat a brát pokuty za 75 km/h na sedumdesátce /trasa I/43 Brno - Svitavy, naprosto standardní postup policie/.
Nebo Městská policie - nemám sebemenší připomínku, když bude MP měřit třicítku u školy mezi sedmou a osmou ráno.
Ale měřit ze skrytého místa 50 m před cedulí Konec obce, kde nehrozí prakticky nic mi přijde jako plnit starostovi kasu.
Jezdím přes 35 let, prakticky denně, za tu dobu jsem zaplatil dvě pokuty - obě za stání, jednu v Praze, druhou v Kroměříži/ a za tu dobu mne policie zastavila celkem 5x. Takže v průměru pouze jednou za více než 7 let!
Z mého pohledu policie na silnici není, neexistuje, policii není vidět, nepůsobí preventivně, a i proto je stav a způsob jízdy v česku takový, jaký je.
To je můj psobní názor, podložený tím, co denně na silnicích vidím.
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Re: Pomalá jízda "opatrných", fenomén dneška...
Tonny, děkuji....
Tyhle názory o HF už mne lezou na nervy. Pokud to někoho ruší, tak ať to nepoužívá. Proč bych měl řešit početní příklady při jízdě ?? To, co nechci, po telefonu neprobírám...To už je jak na FB....Vždycky si někdo vybere jednu věc, vytrhne ji z kontextu a začne řešit...
Tyhle názory o HF už mne lezou na nervy. Pokud to někoho ruší, tak ať to nepoužívá. Proč bych měl řešit početní příklady při jízdě ?? To, co nechci, po telefonu neprobírám...To už je jak na FB....Vždycky si někdo vybere jednu věc, vytrhne ji z kontextu a začne řešit...
Re: Pomalá jízda "opatrných", fenomén dneška...
Naprosto s tebou Tonny souhlasím, protože důležité a podstatné věci policajti prostě neřeší a na silnicích nejsou vidět. A ne jenom na silnicích.
Gumajzi, tebe jsem rozhodně nechtěl nasr.. a pokud se chováš tak jak popisuješ, tak je všechno v pořádku. To o testování jsem uved právě proto, aby si někdo nemyslel, že je mistr světa, a že se ho to netýká. Opak je pravdou. Já chtěl jen reagovat na to, že eidz omlouval pomalou jízdu v důsledku telefonování přes HF, a to pro mě rozhodně znamená bezdůvodné brzdění provozu. Pak je uplně jedno jestli volá přes HF, nebo má placku připláclou na uchu.
Gumajzi, tebe jsem rozhodně nechtěl nasr.. a pokud se chováš tak jak popisuješ, tak je všechno v pořádku. To o testování jsem uved právě proto, aby si někdo nemyslel, že je mistr světa, a že se ho to netýká. Opak je pravdou. Já chtěl jen reagovat na to, že eidz omlouval pomalou jízdu v důsledku telefonování přes HF, a to pro mě rozhodně znamená bezdůvodné brzdění provozu. Pak je uplně jedno jestli volá přes HF, nebo má placku připláclou na uchu.
TomTom GO 1005T
Re: Pomalá jízda "opatrných", fenomén dneška...
OK. Ne, nenaštval, to rozhodně ne. Mne spíše štve, jak se všichni na HF vymlouvají, a přitom ho má minimum lidí. A čím horší řidič, tím větší pravděpodobnost, že bude telefonovat za jízdy bez HF.
Spousta lidí neví, že dnes jsou HF, která jsou plně ovládaná hlasem, a člověk nemusí na telefon ani sáhnout, a ani se na něj podívat. A ten, kdo si myslí, že je pevné HF pro něj nepoužitelné, tak ať si koupí bluetooth "uchátko". Stojí od 500,- kč.
Já mám totiž obavu, že kvůli těmto blbům, kteří se na HF vymlouvají, budou chtít zakázat i HF....Když vím, že nezvládám mluvit do telefonu a řídit zároveň, tak sakra zastavím a je to. Přece nebudu kličkovat a.nepojedu na padesátce dvacet, jen kvůli tomu že telefonuji....
Spousta lidí neví, že dnes jsou HF, která jsou plně ovládaná hlasem, a člověk nemusí na telefon ani sáhnout, a ani se na něj podívat. A ten, kdo si myslí, že je pevné HF pro něj nepoužitelné, tak ať si koupí bluetooth "uchátko". Stojí od 500,- kč.
Já mám totiž obavu, že kvůli těmto blbům, kteří se na HF vymlouvají, budou chtít zakázat i HF....Když vím, že nezvládám mluvit do telefonu a řídit zároveň, tak sakra zastavím a je to. Přece nebudu kličkovat a.nepojedu na padesátce dvacet, jen kvůli tomu že telefonuji....
Re: Pomalá jízda "opatrných", fenomén dneška...
Jo s tím souhlasím. Takových blbů a hlavně "blondýn", potkávám spousty, a když na ně houkneš aby vůbec vnímali, že jsou okolo auta, tak se ještě cítí dotčení. Co mě taky vytáčí, jsou "machři", kteří si zastaví klidně i na zákazu zastavení a kolikrát v tom nejblbějším místě. Zapnou si varovky, a všichni mi vyližte! Už jsem viděl i hovado s osobákem, který v místě kde se stojí podél chodníku, zaparkovalo kolmo s čumákem až do 3/4 dvoumetrovýho chodníku, zapnul varovky a šel si nakoupit do Penny.
To je ale pořád dokola. Dokud nebudou vidět policajti, tam kde je jich třeba a takovýhle ignoranty nebudo pořádně trestat, tak se nic nezmění.
To je ale pořád dokola. Dokud nebudou vidět policajti, tam kde je jich třeba a takovýhle ignoranty nebudo pořádně trestat, tak se nic nezmění.
TomTom GO 1005T
Re: Pomalá jízda "opatrných", fenomén dneška...
S těmi zákazy zastavení je to někdy problém. Nás si občas klienti objednají na míisto, kde nelze stát, ale když tam poblíž nebudu, tak se nenajdeme....
Další problém je, že dispečerky by měly znát město, ale neznají...
a klienti neznají značky a zákaz zastavení nerozeznají od poutače restaurace....
Je to složitý....
Další problém je, že dispečerky by měly znát město, ale neznají...
a klienti neznají značky a zákaz zastavení nerozeznají od poutače restaurace....
Je to složitý....
Re: Pomalá jízda "opatrných", fenomén dneška...
Jenže já psal o jiných případech. Ten co zaparkoval auto až tak, že zablokoval chodník si šel jen nakoupit do Penny. Seděl jsem v autě a koukal na něj. Zrovna tak v úzké jednosměrce, kde se parkuje po levé straně, si borec zastaví vprano a jde si vybírat do bankomatu. Než se vrátil, blokoval průjezd čtyřem autům. Takoví ignoranti mě zkrátka rozčilujou a bral bych jim bez milosti řidičáky.
TomTom GO 1005T