Dobrý den, ihned po koupi NAVIGONU 3310max mi vypadla paměťová karta, čehož jsem si nevšiml a přišel na to až při opětovném použití a navigace je nyní nefunkční. Bláhově jsem si myslel, že když zavolám do Německa, tak se s nimi domluvím a oni mi pošlou kartu novou, což mi potvrdili, ale chtějí za ní 100EUR
![K.O. :KO:](./images/smilies/icon_KO.gif)
což je cena nové navigace... U prodejce jsem se také nedohodl na reklamaci, je to prý můj problém, že mi to vypadlo, takže jen novou taky za 100EUR...
Jediné řešení vidím v tom, že si koupím novou paměťovou kartu sám, ale potřebuji někde sehnat software. Netuším však zda to bude fungovat. Mohl by mi někdo s tímto pomoci, popř. mi někdo poradil cokoliv, abych mohl navigaci používat?
Zálohu samozřejmě v NAVIGON Fresh nemám...
Můj email:
uherz@email.cz
Děkuji za odpověď!