Problémy s databází TomTom

Vše o navigacích značky TomTom
Odpovědět
prvanek
Příspěvky: 11
Registrován: 4.8.2010, 14:00

Problémy s databází TomTom

Příspěvek: # 39804Příspěvek prvanek

Na webových stránkách podpory TomTom je už několik týdnů (s výjimkou několika dnů) toto oznámení:
Kvůli problému s naší databází nemůžeme v tuto chvíli vytvářet reklamace, posílat nahrádní díly a čas opravy se může prodloužit.
Nedovedu to u tak renomované firmy pochopit.
TomTom GO 750R (4CP.002.05R), Apl. 9.053, Mapa Europe 2GB verze 930 na MicroSDHC Kingston 4GB Class 4.
vilik
Příspěvky: 600
Registrován: 29.11.2006, 16:26
Bydliště: Střední Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s databází TomTom

Příspěvek: # 39808Příspěvek vilik

Co je na tom nepochopileného. Něco se jim složilo. Ohrozí tě to na životě? To se stane i takovému gigantu v poskytování telekomunikačních služeb jako je O2.
TomTom 910 Go, 930 GO aplikace 9.465, Europe 905.4754
TyTN II Kaiser, Western_and_Central_Europe_v.8.55.xxxx
Gumídek
Příspěvky: 5640
Registrován: 18.10.2006, 4:26

Re: Problémy s databází TomTom

Příspěvek: # 39810Příspěvek Gumídek

Ale tohle je bohužel normální. Za to, když něco funguje tě lidé neocení, ale jakmile se něco stane, hned je kritik na světě...
Ale lidstvo je bohužel takové. Podívej do novin. Samá "fantastická odhalení" "causy", ale pochvala ani jedna....Lidem chybí pozitivní myšlení...
prvanek
Příspěvky: 11
Registrován: 4.8.2010, 14:00

Re: Problémy s databází TomTom

Příspěvek: # 39813Příspěvek prvanek

Za nepochopitelné nepovažuji to, že se jim složila databáze, ale to, že ji nejsou schopni za několik týdnů obnovit. Když tolik kritizované O2 hacker naboural domain name server, bylo to opravené za tři hodiny. Mně to momentálně nevadí, ale určitě to vadí těm, kteří několik týdnů nemohou podat reklamaci (ze zákona má být reklamace vyřízena do 30 dnů) - i když v tomto případě mohou reklamovat u prodejce a požadovat nový výrobek.
Já osobně jsem byl s technickou podporou TomTom zatím spokojen, e-mailová reakce na dotaz je zpravidla do dvou pracovních dnů, když ne, omluví se. Oprava vadného výrobku (vlastně výměna) v Holandsku proběhla bleskurychle, je možné na webu sledovat postup dopravy i opravy.
TomTom GO 750R (4CP.002.05R), Apl. 9.053, Mapa Europe 2GB verze 930 na MicroSDHC Kingston 4GB Class 4.
Gumídek
Příspěvky: 5640
Registrován: 18.10.2006, 4:26

Re: Problémy s databází TomTom

Příspěvek: # 39819Příspěvek Gumídek

Tak se jim holt stalo něco většího. Víš, holanďané jsou jiný národ než my, a všechno jim trvá déle. Moje kamarádka dělala v Holandské firmě, a říká se, že to co Skot vyhodí, Holanďan zvedne. Jsou to trochu šetřílci, a snaží se to třeba vyřešit levněji. Podívej se u nás, středisko dopravních informací v Ostravě má na starosti RDS-TMC, už fungují tři roky a RDS-TMC je v u nás k nepoužití....To je ještě horší....
Zigac
Příspěvky: 300
Registrován: 19.9.2007, 6:25

Re: Problémy s databází TomTom

Příspěvek: # 39822Příspěvek Zigac

no nevím každá takováhla firma má většinou minimálně jedno databázové zrcadlo, kam se v případě problémů automaticky přepne a funguje na něm než se opraví poškozené data centrum. Toto zrcadlo by mělo být v jiné lokalitě nebo alespoň s jiným připojením (nejen extranet, ale i elektrika atd.)
TomTom GO 910, Apl. 9.430, Boot 4.8600, RDS-TMC, Maps : Western and Central Europe v.900.4602, MapShare: XYXYXY oprav
Kozelsky
Příspěvky: 285
Registrován: 17.8.2007, 14:11

Re: Problémy s databází TomTom

Příspěvek: # 39866Příspěvek Kozelsky

GUMAJZ má pravdu ... nevím proč to někdo řeší, no prostě jim tam něco lehlo nebo propstě si chce někdo odpočinout a nebo programátor co dělá web je nemocný a neaktualizoval stránky :grin:

Jo a k O2, týden byl jednou problém s odchozí poštou, protože měli poštovní servery přetížení spamy ... takže týden jim to trvalo než to vyřešili a pošta začala fungovat (alespoň v mé lokalitě).

No a GUMAJZ, ty dopravní banány v Ostravě, ty mi ani nepřipomínej. Prostě nechápu jaktože ještě jsou v provozu, když odvádějí tak hroznou práci. :-P
TomTom GO930T
Odpovědět