Tak jsem již obdržel odpověď od TT.Tak sem hodím pro všechny návod,kdyby měl někdo podobný problém jako já.Doufám,že tím nic neporušuji.Odpověď je oficiální z podpory.
Dobrý den,
velice Vám děkujeme za kontaktovaní zákaznické podpory TomTom.
Zkuste prosim provest nasledujici kroky:
Clear flash -
1. Stáhněte nástroj TomTom Clear Flash, který najdete zde:
www.tomtom.com/6186
2. Uložte soubor na plohu.
3. Připojte vypnute zařízení TomTom k počítači. Jestli je mapa nainstalována na SD kartě, připojte zařízení s SD kartou. Počítač rozpozná zařízení jako zařízení USB.
4. Spusťte nástroj TomTom Clear Flash. Klikněte na soubor setup.exe a nástroj se spustí.
5. Vyberte jazyk. Prečtěte si licenční ujednání. Je potřeba vybrat možnost I agree - souhlasím, pak klikněte na šipku.
6. Vyberte Install TomTom Clear Flash (Nainstalovat nástroj TomTom Clear Flash), klepněte na šipku.
Po dokončení instalace se zobrazí zpráva Installation complete (Instalace je dokončena).
Opetovne pripojte zarizeni k pocitaci, a pres Tento pocitac tuknete pravym tlacitkem na disk TomTom - Vlastnosti - Nastroje - Vyhledani chyb, oznacte 2 policka atuknete Start.
V dalsim kroce pres Tento pocitac spustte slozku s mapou a odstrante soubory mapsettings.cfg a soubor settings.dat (pokud budou). Jsou to sryte zoubory proto drive je potreba oznacit zabrazeni skrytych souboru pres Zobrazit - Moznosti - Zobrazit skryte soubory a slozky.
V dalsich krocich:
- tuknete na Zmenit predvolby - Obnovit nastaveni od vyrobce
- 20 sekundovy reset,
- prekopirujte kontakty a tel. cisla z telefonu na SIM kartu,
- z telefonu odstrante vsechna pripsane zarizeni Bluetooth,
- vyndejte na par sekund baterii z telefonu,
- opetovne zapnete telefon a vyzkousejte pripojeni s zarizenim.
Pro služby TomTom je nutný mobilní telefon s rozhraním Bluetooth a bezdrátovým datovým připojením (GPRS, EDGE, UMTS nebo CDMA). Váš mobilní telefon vyžaduje neomezený přístup k internetu. Tato služba není vždy součástí cenového plánu. Podrobnější informace vám poskytne váš mobilní operátor.
Navigační zařízení automaticky nakonfiguruje bezdrátové internetové připojení v mobilním telefonu.
Dojde-li ke změně nastavení poskytovatele telefonu, pak je možné, že budete muset bezdrátové datové připojení nastavit ručně. V takovém případě je nejlepší vyžádat si od mobilního poskytovatele následující informace:
* APN (název přístupového bodu)
* uživatelské jméno
* heslo
* IP (většinou získáno automaticky)
* DNS 1 (většinou přiřazeno automaticky)
* DNS 2 (většinou přiřazeno automaticky)
Většina poskytovatelů tato nastavení odesílá přímo do vašeho telefonu.
Nastavení mohou být k dispozici i na webových stránkách poskytovatele telefonu.
Specifické typy pro některé modely mobilních telefonů:
* Blackberry 9000
Je možné, že v zařízení Blackberry budete muset pro navigační zařízení deaktivovat šifrování.
Po připojení navigačního zařízení k Blackberry proveďte následující kroky:
1. V zařízení Blackberry jděte na Manage connections (Správa připojení) > Bluetooth option (Možnosti Bluetooth).
2. Na seznamu vyberte navigační zařízení.
3. Vyberte Device properties (Vlastnosti zařízení).
4. Deaktivujte šifrování.
* Nokia N96
Ve výchozím nastavení je GPRS u modelu Nokia N96 deaktivováno. GPRS aktivujete následovně:
1. Přejděte na Menu (Nabídka) > Tools (Nástroje) > Settings (Nastavení) > Connection (Připojení) > Wireless LAN (Bezdrátová LAN).
2. Vyberte ANO pro Availability (Dostupnost).
3. Pro položku Networks (Sítě) vyberte Every minute (Každou minutu).
Váš telefon N96 je nyní nastaven pro příjem GPRS.
* Sony Ericsson
Doufám, že tímto jsem Vám pomohl. V případě jakýchkoliv dalších dotazů nebo připomínek neváhejte a obraťte se prosím na naši podporu. Můžete nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky na čísle +420 23 90 00 491. Jsme Vám k dispozici od pondělí do pátku od 9:00 do 16:00.
S přátelským pozdravem,